Leveringsvoorwaarden

Bezorging

Bezorggebied

Homebed bezorgt in heel Nederland ( Waddeneilanden tegen meerprijs) en in heel België en in een gedeelte van Duitsland. Neem contact op met de klantenservice voor bezorging in Duitsland.

Bezorgkosten

Homebed is altijd op zoek naar de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Dit geldt ook voor de bezorging van jouw nieuwe aankoop. Voordat je een bestelling plaatst zie je precies wat de bezorgkosten zijn.

Bezorgadres

Je bestelling wordt bezorgd op een adres naar jouw keuze.

Bezorgen van je bestelling

Om de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij je ons vooraf te laten weten of er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij de bezorging. Let wel; wij bezorgen onze producten tot aan de voordeur. Onze bezorgers betreden geen woning. Dit in verband met privacy en hygiëne redenen. 

Denk aan de volgende zaken:


• Kan de bestelbus je woning goed bereiken? Is er sprake van opengebroken straten of binnensteden die afgesloten zijn voor autoverkeer?

• Zijn de producten bestemd voor je slaapkamer? Ga dan na of deze goed bereikbaar is. Is het trapgat bijvoorbeeld ruim genoeg?

• In het geval van een flat of een bovenwoning: hoe kunnen de bezorgers je woning bereiken? Is er een lift aanwezig? Het is mogelijk dat bepaalde bijzondere omstandigheden leiden tot extra kosten, bijvoorbeeld het huren van een lift. Deze zijn dan voor de rekening van de klant. Het is erg belangrijk dat je ons van tevoren informeert over dit soort omstandigheden. Zijn wij hiervan niet op de hoogte? Dan kan Homebed niet aansprakelijk gesteld worden voor de negatieve gevolgen hiervan. 


     

    Levertijd

    De producten op www.homebed.nl hebben doorgaans een korte levertijd. De vermelde levertijd gaat in op het moment dat je van ons een orderbevestiging ontvangt. Bestel je meerdere producten dan is het bezorgmoment afhankelijk van het product met de langste levertijd omdat je bestelling in één keer geleverd wordt. In de orderbevestiging staat op welke datum of in welke week de bestelling bij jou wordt bezorgd. Bij uitzonderlijke drukte zoals feestdagen of door andere omstandigheden kan het gebeuren dat het helaas niet mogelijk is om je bestelling binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Is dit het geval? Dan ontvang je hiervan bericht.

    Levering

    Zorg ervoor dat je op de dag van bezorging thuis bent voor het in ontvangst nemen van je bestelling. Eén dag voor de bezorgdatum is bekend in welk tijdvak de bestelling bij je bezorgd wordt. Bekijk hiervoor je mailbox/app/ sms inbox. Als door onverwachte omstandigheden niet op de afgesproken dag  bezorgd kan worden, laten wij dit zo snel mogelijk weten. Wij vragen daarom om een telefoonnummer waarop onze chauffeur je altijd kan bereiken.

     

    Tijdstip van bezorging

    Eén dag voor de bezorgdatum is bekend in welk tijdvak de bestelling bij je bezorgd wordt. Dag van te voren sturen we je een sms bericht, app bericht en/ of een email. Mede door de drukte op de wegen is het onmogelijk om precies te zeggen hoe laat de bezorgers bij je aanbellen. Daarom vermelden wij een periode van twee of drie uur waarin je ze kunt verwachten. Natuurlijk doen wij ons uiterste best de bestelling binnen de aangegeven tijdsperiode te bezorgen. Dit is echter geen garantie. Hieraan kun je dan ook geen rechten ontlenen.

    Bij bezorging via de post, kunnen wij je helaas niet exact informeren over de bezorgdatum en -tijd. Normaal worden deze producten binnen vijf werkdagen na aankoop bezorgd. Doorgaans ontvang je wel een Track & Tracenummer, waarmee je de bezorging door de pakketdienst kunt volgen. Ben je niet thuis? Dan probeert de bezorger je telefonisch te bereiken. Lukt dit ook niet, dan krijg je een kaartje in de brievenbus. Bel vervolgens onze klantenservice voor een nieuwe bezorgafspraak. Houd er rekening mee dat dit later kan zijn dan de oorspronkelijk overeengekomen bezorgdatum.